30 augusti 2011

THANKFUL

ALLMÄNT





Fina fina ni!
Jag visste att jag kunde lita på er och jag är så tacksam för alla kloka ord och tröst ni gett mig under dagen, det betyder jättemycket och jag lovar att det känns bättre nu. Jag vill också passa på att säga att ni ska veta att även om inte alla av er som kommenterar får svar eller att ni har egna bloggar där jag kan lämna avtryck hos er så värmer det så varje gång ni hojtar till hos mig- Ni är bäst.

I kväll har jag haft besök av en vän jag inte sett på länge, det vore en otrolig underdrift att säga att hennes inflyttningspresenter gjorde mig glad. Mums!

Ps. Mitt hår är för dagen nyslingat, det sista jag hade att pricka av på min pre-baby-lista. Nu är jag redo för ankomst!
Johanna

Åh åh åh vad fin du är!! Var fixar du håret någonstans? Jag har letat så efter en frisör i Göteborg som är bra på att slinga! Kram

Designbird

Hej vännen!

Hoppas att det går bättre att lämna lillkillen. Vet hur kämpigt det kan vara, hur det sliter i hjärtat när man sitter i bilen och tårarna rinner. Men det är som du sa, de har ju "the time of their life" en sekund efter att man gått! Kram och du är saknad på jobbet, Camilla

Matilda

Åh vad fin du blev i håret! Super nice! O massa kram o stöd efter dagens tuffa stund!

Kram tilda

Nea

Jag har också haft en massa små saker att bocka av innan ankomsten och vad skönt det är att vara redo och klar!

Emma

Åh jag letar frisör i Göteborg, så svårt. Vart går du??

lady thirty

åh vad jag blev sugen på cocosbollar nu :D

hoppas att det går bra med dagis och sånt nu.



ha en finfin dag!

Paulina

Du är så söt!! :)

Caroline

Fint!

Jag hade riktiga cravings på kokosbollar med skumm i under slutet av min graviditet. Nu är bebisen redan 4 månader!

Har en riktig klädkris, lyckas inte hitta tillbaks till min stil trots att kroppen börjar återhämta sig. Är därför sjukt nyfiken på att se och inspireras av dina kläder efter att bebisen kommer. (ingen press dock, vet att det i prinsip är pyamas som gäller första veckorna.)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress