Som jag nämnt innan kommer vi ha en nylansering av Vintageonline.se under hösten.
Redan nu ligger siten uppe med ett par favoriter från förra säsongen så spana in om ni vill! Jag återkommer så fort nya varor börjar trilla in....

du hittar favoriterna Skull Scarf + Torgvantarna hos vintageonline.se
Emma

Hej! Hittade till din blogg för några veckor sen och jag gillart! Verkligen kul och mysig blogg! Vad kul att du drar igång en webshop! Blir heltsäkert skitsnygga grejer, du har ju koll.. Jag drog också igång eget företag när jag var föräldraledig..www.ytterstad.se.

Nu har jag sålt in till Almedahls på Kungsgatan i Götet så gissar vad jag gör varje ledig sekund jag har??!! Jo syr syr syr syr och syr!! Måste hitta en producent! Men samma dilemma hela tiden, dessa stora volymer.. Jag får sy ett tag till och se vart det leder!

Lycka till med din sajt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress