10 augusti 2011

CHECKED IN

ALLMÄNT



Incheckad i min egen stad med 100 meter till jobbet. Nu blir det filmkväll och recovering från dagens tandläkarbesök. Har kommit fram till att jag nog lider av tandläkarskräck. Allt jag tänkte på när jag låg där med munnen full av bomull, koksaltslösningar och borrar var att jag nog borde överleva. Om drygt en månad ska jag ju för sjutton gubbs föda barn!

turist javisst med koll på staden
Sara S

Har misstänkt sedan tidigare att du på något sätt jobbar på Lindex, detta stärks nu med ditt inlägg.

Gillar att du använder så mycket Lindexkläder (och andra budgetkedjor) men får till en rockig/edgy/vad man nu kallar det stil. Snygg i alla fall. Kul att du inte på något sätt är märkes-fokuserad som många andra bloggare är.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress