I kväll står det bio och fredagsmys på schemat
så just nu packas det övernattningväska till lillen som ska få övernatta hos sin farmor. Kan inte minnas när jag var på bio senast så jag planerar att gå all in på hela paketet: popcorn, irriterande långa personer i sätet framför samt det traditionsenliga prasslet. För säkerhetsskull har jag valt en riktig amerikansk påkostad sak för att inte bli besviken på slutscenen.

Passar på om att tipsa om morgondagens aktiviteter för er som bor i Gbg- inte mindre än 2 loppisar- vi kanske syns där!?

kanske är dessa loppisar något för dig?
lisaevelinas KONST & INREDNING

hade gärna gått om jag inte bodde alldeles för långt ifrån! Kul att vintageonline kommer igång igen!

Linnéa - finheter

Vallda! Där är jag uppväxt :)

Hoppas du hittar något fint till huset.

Trevlig helg!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress