Alltså, i kväll kan jag inte slita mig från Etsy.com.
Har ni inte upptäckt detta underbara ställe så kika in på en gång- här finns allt mellan himmel och jord! Godnatt förresten, när det nu blir....

etsy.com
Maria

Hej! Åh, jag måste tipsa dig om en helt fantastisk sida som är helt ny för mig: Pinterest. (http://pinterest.com) Det är som en enda stor oändlig anslagstavla av inspirationsbilder inom olika områden. Helt omöjlig att slita sig från. ;)

Sara S

Ja, visst är den underbar. Tipsade om några fina skinnväskor i din stil här på kommentarerna för ett tag sedan. Vet inte om du såg dom?

Avenymamma

SVAR: Jo men jag såg det och du har helt rätt, verkligen i min smak. Tack för tipset! Mer sånt uppskattas :)

Mia

Åh jag med. Kan fastna inne på etsy i timmar!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress