Oj, tack fina ni för alla kommentarer och frågor som dimpt in under dagen.
Tyvärr har jag inte orkat sitta något vid datorn i dag då osexigaste graviditetssymtomet nr 1 slagit till på riktigt; Foglossning. Efter en dags vila och ett lugnare tempo hoppas jag vara på benen i morgon igen och då blir det mer av mig.

Tills dess bjuder jag på min senaste installation, helt spontant placerat på ett rostigt plastbord skänkt av vår fina granne (som troligtvis tyckte synd om oss som inte hade någon stanns att sitta utomhus). Sleep tight!

"blomvaser" från höganäs keramik & göteborgs bryggeri, loppisfynd

Stella

jättefint ju! jag har liknande fast hemma på köksbordet, en liten saftflaska och en från spanien, båda med fina minnen! Hoppas fogarna mår bättre snart!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress