I kväll börjar packningen inför vår lilla semester som börjar på Fredag. Har inte laddat med så mycket sommarkläder utan tänker att det alltid går att införskaffa på plats (så mycket roligare). Något jag dock funderar på att slå till på innan är ett par hederliga Palladiums. Snyggt med jeansshorts och enkelt linne när man ska promenera en liten bit... vilken färg tycker ni?

palladiums, Nelly.com
Anna

Personligen tycker jag att varianten utan gummi vid tån är betydligt snyggare.

Paulina

Jag köpte de beiga åt min pojkvän i födelsedagspresen! Snyggast tycker jag :)

INGRID W

vita eller gröna tycker jag. var ska ni åka? :)

Elin

Jag tycker dom gröna! Annars är blåa väldigt snygga... har själv ett par :)

andrea

Gröna skulle jag köra på, mest för att jag har ett gäng vita converse (och andra vita skor) och för att dom gröna har mer "militärkänsla" än dom övriga :)

Sara

De gröna! :)

NINNIE

Samma här!! Vill ha vill ha!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress