Jag kan ju inte annat än att inspireras av den soliga påskhelgen som stundar.
Här är mina favorit färgklickar just nu- light up your world and Happy Easter!

Ps. I kväll sticker vi mot hometown för en familjehelg på landet- vad ska ni ha för er?

fr v. turkos kuvertväskacitrongula flipflops, Rosa Brazilet, Statement Ring, rosa väska, Pärlhalsband
frikadellen

Åh vad mysigt! Då får ni ha det riktigt trevligt!

Fina Frun

Ringen var ju hur läcker som helst och skulle matcha mina nya hasbeens fint!



Påsk och ledighet betyder familytime här :)

Hoppas du får en fin helg!

jenny

den turkosta kuvertväskan var underbar!

INGRID W

verkligen fina!



förlåt om jag tjatar, men har du fått mitt mail?

Ellen - ellastankar.blogg.se/fashion

Pärlhalsbandet fran Monki köpte jag förra veckan! Älskar det :) Sa härliga färger, piffar upp vilken outfit som helst.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress