Blogg.se uppmärksammar gårdagens inlägg om mitt besök på Lindex-kvällen, roligt att så många av er verkar gilla kollektionen lika mycket som jag. Några frågor som dimpt in tillsammans med svar från säkra källor:

Kommer kollektionen till alla butiker i Sverige?

- Ja, de utvalda plaggen från Rachels styling finns i alla Sveriges butiker från och med i går.

Jag ville också gå på Lindex event i framtiden, hur gör jag?

- Bli medlem i Lindex kundklubb så får du inbjudningar och erbjudan på mail och i brevlådan. Jag fick min inbjudan genom Chic i samarbete med Lindex.

Kommer de blommiga byxorna till Finland?

-Ja, de ska även finnas till försäljning i Norge.

Säg att de turkosa printet är från en klänning?

- De turkost blommiga jag bär är ett par byxor men jag såg även en klänning i butik med samma print. Denna tror jag bestämt det var.

Nu åter till "inför Eurovision", Mellosucker som jag är. Ha en fin kväll!

blogg.se uppmärksammar Avenymammas inlägg
Sara

Så kul att hamna på framsidan ! :)

INGRID W

har mailat dig! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress