15 september 2010

THE COMPLETE LOOK

INSPIRATION



WHEN A LEOPARD JUMPED ON MY FEETS
Hade jag varit i New York just nu (modeveckan som pågår skulle jag absolut inte skippat klackarna utan sportat denna oufit mellan visningarna; storskjorta, smala twillbyxor, röd axelremsväska, snörplatåer samt spetsunder. Klart!

OBS! Skjortan ska definitivt vara instoppad i jeansn så att det liksom bullar upp lite och behån ska sticka fram eningens, ni hajjar va?

pics; asos, zara, mytheresa, lindex
Dinaras familjeliv

härlig väska! :) men skorna är nog omöjliga att gå i med bebis i famnen ;) haha. jag håller mig borta från de flesta klackar just nu. längtar tills jag kan traska omkring i de utan problem igen.

ulle

Hej! I ett inlägg från den 31 mars ser det ut som att du har läppstift och det ser väldigt snyggt ut på ett sådär diskret sätt. Vad är det för något? TACK för en skön blogg.

Erlendfanny

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress