8 september 2010

THE COMPLETE LOOK

MODE



MUMMYS PRINCESS DO NOT ALWAYS LIKE TO WEAR DRESSES
 När jag som har en liten pojk hemma försöker se framför mig hur jag skulle klä en liten flicka blir det lite kortslutning, skulle jag gå all in på prinsessklänningar eller helt enkelt dressa en mini-me? Vet inte riktigt, men det här gillar jag just nu: topp Cheap Monday, haremsbyxor, liten leopardbeanie & silversneakers.

pic; Oiidesign.se, ASOS, Laredoute

Malin - mamma till Leia

Tuff look =)



Innan min dotter var född sa jag att om de blir en tjej ska hon minsann inte ha en massa rosa och puttinuttigt! Men sen när hon kom ut och de va en söt liten flicka så blev de ändå så, plus att alla andra jämt kommer med söta små klänningar och diverse plagg med spets på. Man är typ dömd redan när man föds till tjej =) hihi!



Men tusen tack för att uppmärksammade min lilla förfrågan =)

mamsen

Men Jennifer då.Fick du nog av spets när du var liten?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress