29 september 2010

THANK YOU

ALLMÄNT



För ett tag sedan skrev tjejen bakom bloggen Small Town Women ett supersnällt inlägg om mig. Ni ska veta att sådana här saker gör mig så himla varm om hjärtat och gör att jag bara vill fortsätta med mina projekt mer och mer. Tack- You make my day!

och ni, mina påsar under ögonen finns där titt som tätt också- jag bara undviker att föreviga dem på bild
spiderchick

åh vad fint :) Du är verkligen en inspiration Jennifer!! Kram



Ps. fika inställt idag :(

Gaymasen

Sådant som gör att man fortsätter. Eller ja. Det gör man kanske ändå men det är en väldigt fin ego-boost. Tummen upp! :)

gotteochvi♥

vad roligt!

Linnéa

Jätte häftig blogg!:)

anno

Fin blogg du har:)

Gelena

ja, hehe, man kan ju alltid köra med sju kilo concelear på morgonen :-D Fin blogg!

Jenny

Håller med, du har verkligen en toppen blogg. Kikar in här väldigt ofta:) Kramar

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress