20 september 2010

SPOTTED: THE WEEKEND BAG

MODE



I dag har lillen och jag träffat vår barngrupp, så mysigt att se alla igen efter en lång sommar och kul för barnen som helt plötsligt är stora nog att uppskatta varandras sällskap. I kväll håller jag på att planera för vad jag behöver ta med upp till stockholm i helgen.. Jag packar alltid i en weekend bag när jag bara ska i väg ett par dagar och mitt tips, om ni inte redan har en, är att investera i en i tyg. Läder är snyggt men ack så tungt så tänk på det när du ska slå till!

weekendbags uppifrån t.v asos, hope, granit & laredoute
My

Kolla in mina auktioner!



ACNE Median a-linjekappa, FRIIS & CO, Nilson Shoes, MANGO m.m.



http://www.tradera.com/search/result.aspx?alias=minnlin&listtype=2

Anonym

Riktigt snygga!

Lina

Mitt tips är American Apparels weekendbag! Väger ingenting och finns i många snygga färgkombinationer. Finns en liten variant som jag använder som träningsväska, och en stor som rymmer det mesta. perfekt som extra "shoppingväska" om man ska ut och resa också =) Den lilla kostar typ 200 och den stora runt 300!

Nina

Jag har två från Sonia Rykiel som jag älskar =) Och håller med, tyg ska det va!

Längst ner i det här inlägget:

http://petitfashion.se/2009/03/13/vaskorna/

Leifuna

Nice site, cool background. toni.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress