7 september 2010

SPOTTED: THE POINTY TOE

MODE


När det började dyka upp spetsiga tår på visningarna i våras försökte jag ignorera det oundvikliga i att spetsarna är på väg tillbaka. Jag minns allt för många trängda tår i början av 2000-talet och skulle kanske helst av allt även vilja ignorera det smygande ha-begäret som lockades fram när jag trädde dessa över min fot i dag. Förstår ni hur jag tänker? Jag ska visa er lite senare i kväll tänkte jag....

pumps, ZARA

Women_468x60_v1_sweden
Sara

Åh nej... Är det något mode jag inte saknar är de spetsiga tårna. Så omsickrande. Men, men! Jag hade flera par då, så om det kommer tillbaka på riktigt så kommer det säkerligen flytta in några igen. ;-)

bitte

Hej skulle du vilja va snäll och gå in på den här länken



http://nelly.com/newProducts.asp?qNavigation=&qNavigationId=4&navName=senast-inkommet-man&genderName=klder-fr-kvinnor&query=&campaignpage=campaign_template_id_66&language_id=1&urltype=rewritten&keep=nyheter



Och rösta på den tjej det står Linda Anderson på.

Skulle bli väldigt väldigt glad ifall du vill hjälpa mig.



Kram

Emelie

Perfekt, då kan man rota fram de gamla darlingsen igen...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress