För två år sedan var jag nyss hemkommen från vår Smekmånad. En grym vecka var avklarad i New York och med mig hem hade jag ett par platforms signerade Chloé. Jag visste redan när jag köpte skorna att de kanske inte skulle bli så väldigt välanvända men jag kände att de ändå alltid skulle vara ett fint minne (något att visa barnbarnen liksom). Efter att ha sett bilderna ovan funderar jag dock på att plocka fram dem, vad tycker ni?

Nu blir det snart kräftskiva och firande av mina käre far, 50år, ska försöka få till en dagens!

pics; tjejen med "mina" skor hittade jag hos anywho.dk
Desperatemoments

Plocka fram dem! Absolut! :)



Hoppas du får en trevligt kväll!

Ferferi i Paris/Göteborg

Eeeh are you kidding me? Vad gör dem undangömda i en garderob? Självklart ska du börja använda dem igen, omedelbums!

Christine

Nja, känner jag. De ser lite "för" klumpiga ut. Kanske bättre att sälja dem då om du är osäker? :-)

Anna B

Jag håller nog med Christine om att de ser väl klumpiga ut, dock tycker jag inte att du ska sälja dem om de är ett fint minne.

saratilda

Dom var supersnygga så dessa tycker jag absolut att du ska använda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress