19 september 2010

6 DAYS TO GO

ALLMÄNT



Blog Awards närmar sig som ni vet
och i veckan har jag en del att ordna med innan jag och spider hoppar på tåget norrut. Satt just och funderade på vilka jag hoppas ska vara där och därmed får chans att träffa. Jag har hitills dessa på min önskelista:

  • Cecilia Blankens är en bloggerska jag verkligen gillar och som jag tycker lyckas kombinera mammaliv och yrkesliv på ett alldeles ypperligt sätt, helt en enkelt någon jag inspireras av på det privata planet. Var även den första modebloggaren som vågade bli på smällen- Respekt!
  • Elin Kling. Nog för att vi tillsammans redan haft lite tokiga saker för oss en gång i tiden (jag skyller champangen som serverades) så skulle det vara kul att träffa Sveriges modebloggare nr 1 igen. Förra året delade hon ut ett pris- kommer hon i år?
  • Engla. Hon må inte vara störst längre men det skulle ändå vara intressant att träffa kvinnan bakom en av sveriges "äldsta" bloggar och den bloggare med, vad jag tror,  flest trogna läsare. Hennes närvore är dock högst otroligt med tanke på att hon är höggravid med tvillingar. 

Det skulle även vara superkul att träffa några av er, ska ni gå på Lördag?

Lady Thirty

jag ska gå :D

Ferferi i Paris/Göteborg

Jag hade tänkt gå... men kan hända att jag pga personliga problem får ställa in- trots biljett och allt. Känns hemskt tråkigt. Såg du valvakan förresten? Det där gick ju inte alls bra... om du och dina läsare känner er lika berörda som mig så har jag startat en Facebookgrupp som heter "Jag röstade inte på Sverigedemokraterna!" och vars tanke är att öppna upp för diskussion. Kika gärna in, gå med om ni vill och bjud med era vänner!

Sara

Nope, tyvärr så ska jag inte gå iår... Men det hade vart kul att träffa dig och spider där! :-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress