Just nu pågår minispa hemma hos Avenymamma och naglarna ska målas. Blir sugen på multifärgade naglar, va tror ni, blir det höstens nya favorit eller ramlar jag tillbaka på prickarna igen?

pics; fash-eccentric.com, ballcapsandneckties

Camilla

Fantastiska färger på naglarna, detta tivoli kanske man skall testa någongång...

Kram C

Marie

Det ser rätt coolt ut.

Men jag tänker ändå bara på Dexter och händerna som "the Ice Truck-killer" frös in :)

Smilla

Snyggt. Nagellack är snyggt på andra. Så fort jag målar mina egna tittar jag i spegeln och känner NEJ NEJ, hämtar borttagningsmedlet och tvättar bort det. Jag vet inte hur jag ska vänja mig.

Pyttianna

Riktigt ballt faktiskt! Det måste jag pröva någon gång!



Hur blev det nu då? du får visa!

K

oooh den första bilden gav ju muucho inspiration! det blir till att gå hem å måla direkt efter jobbet känner jag!!

nathalie

Ååh vad snyggt, vill ha ! måste sno bilden till min blogg och länkar till dig :D

Nailspotting

Prickarna! Tyckte du fick till dem väldigt bra :) Men sedan är gradient nails också väldigt fint.

Ksenia

Nej nej nej.. ! Detdär är inte fint tycker jag, att ha olika färg på naglarna.. Verkligen inte min stil :) Man ser ju ut som en clown på händerna!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress