1 september 2010

DAGENS

OUTFITS



Ja, jag gillar byxorna alltså. Och så passar dom med Converse vilket är superbt när man går förbi lekparken dagligen. Nu blir det middag med goda vänner- mys!

kostymbyxor All Saints, t-shirt Velour, Raybans
mamsen

Ovan att se vida byxor men det är snyggt på dig.

..:Sarah:..

gu jag älskar dom ! SNASSY

mini

snyggaste mamman ever.

Sara

Har precis hittat din blogg, och jag älskar den redan!

Linda

Lustigt! Jag va klädd på pricken lika igår. :)

Sara

Riktigt fint!

Sandra Reichert

Älskar det silvriga armbandet!! Finns det i butik nu eller är det gammalt?

Älskar din blogg! :)

Vivianne

Urläckra byxor! Precis min stil! (Fast jag får medge att jag hade såna redan förra gången det var modernt, vilket får mig att känna mig lastgammal...)

Kram på dig!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress