12 september 2010

DAGENS

OUTFITS











I´m back. I dag har vi tillbringat lite tid på en hederlig bakluckeloppis, jag hittade en kristallig sak som vanligt, måtte vi hitta ett hus snart så inte min man blir galen på allt glas som trängs på för liten yta. Nu blir det mys med familjepizza, trevlig söndag kära ni!

tröja AA, leggings HM Trend, boots ACNE, armband HM + Thomas Sabo
anna

snyggt!

carina

Vad ska du göra med allt glas i huset sen? nyfiken

Christine

Snygg! Passar ju bra att ha sprit i sen, så du kan vara lite sådär Dallas-classy. Ungefär ;-)

Siri's mom

Det har jag med gjort idag! Vi hittade två bautapåsar med duplolego till Siri, tror jag ska köra det i maskinen i ett örngott innan hon börjar slicka på alla bitarna bara.

Loling

Backeluckeloppisen i danderyd? Jag var där en snabbis på lördagen. Hann inte gå igenom allt. Men kul att du hitatde nått iaf ;) :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress