6 september 2010

DAGENS

OUTFITS







Just nu håller jag på att avsluta en perfekt dag med en perfekt kväll: hos Spider, med godis & så självklart Biggest Loser premiär. Kan inte bli bättre.

hatt Vintage, jeans HM Trend, Storkofta All Saints
Malin - mamma till Leia

Mycket stilig hatt =)

Pyttianna

Alltså, du passar i allt! ;)

Jag skulle aldrig klä i en hatt.

Kom på en idé till dig.. Kan du inte ge tips om olika typer av kläder eller saker att tänka på till olika kroppstyper?



Tack för en bra blogg!

Kram

Sara

Ursnyggt med hatten! Åh, så jag önskar att jag också skulle passa (och trivas) i en sån... Men jag ska leta efter en lite mindre modell. För att vill jag ha i höst. :-)

Emma

Hur snygg kofta!! I love!

Hemmakatten

Den här looken var riktigt fin på dig. Du gör dig verkligen i hatt. Väldigt mysig kofta. Underbart med hösten när man får dra på sig varmare kläder igen.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress