Efter en kvälls målande och torkande om vartannat så ser mina naglar ut så här. Helt klart värt pysslet (i alla fall tills jag tröttnar på dem om ett par dagar)!

För övrigt så har jag äntligen hittat ett sätt att hålla koll på min solglasögonsamling. How to do? Ta en lampa, ta bort tyget från lampskärmen, häng upp alla solisar och vips (!) så har du en "solislampa". Grymt va?

Ciao// Avenysis 

jag har använt nagellack från HM & Depend
Emma

fräckt!

Petra

Hörrdu Jennifer, du som har så god smak.. (funkar det med lite smicker, för att få svar på en fråga..?) kan du hjälpa mig?



Jag fick min mors 15 år gamla knälånga oljerock (mörkgrön med svartbruna detaljer), och jag gillar den! Men jag vågar ändå inte riktigt använda den.. Så vad tycker du om oljerockar? Och har du nåt bra förslag på vad man ska ha till - liten, tunn halsduk, eller stor och tjock? Och håller du med mig om att det är snyggast att hålla sig till att använda den när man har kjol med strumpbyxor/leggings eller smala byxor under, samt "nättare" skor och inte stora kängor?



Tack på förhand!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress