Forgot about me?

Bak och fram. Inte alltid en pinsam situation.
Jag och min snåla plånbok har nämligen kommit på en utomordentligt användbar idé. Nämligen att helt enkelt vända bak och fram på kläderna för att få ”nya” kläder utan att behöva köpa dem för dyra pengar. Med tröjan ovan har jag till och med börjat gilla ”bak och fram” hållet mer än det rätta hållet. Vad tycker ni är snyggast?

Mitt "lilla tips" fungerar så klart inte på alla plagg men får man till det så kan det bli en hit!

Plus: När det funkar så får du ett smile på munnen och mindre utgifter.
Minus: Kan bli riktigt pinsamt om du glömmer ta bort prislappen.

Ps.
Bara för att jag fortfarande är ny får ni ett bonustips- Ring HM 49,50:-

Foto & Text: Felicia Jansson

släkten

Himla roligt med en gästbloggare.Bra ide´.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress