20 september 2010

ASOS WHITE COLLECTION

MODE







Asos har släppt sin nya collection Asos White i dagarna och Jag tror de försöker rikta sig emot den typ av kund som i vanliga fall faller för tex Filippa K och COS. Det är lite för ren design för min smak men en del plagg gillar jag ändå och skulle gärna blanda upp med det jag redan har i garderoben. Mest sugen är jag på mockajeansen!

pics; asos
Anneca

Jättefina kläder och jag blir otroligt shoppingsugen. Men jag har aldrig näthandlat utanför landets gränser, kan du inte skriva utförligt hur det går till? Hur räknar man om, vilket sätt är bäst att betala på osv?

Dinaras familjeliv

snygga! jag gillar rena och enkla plagg. snyggt att kombinera till något mer vågat, färgglatt osv. :)

Asos är superbra annars. Gillar att priserna finns i svenska kronor och snabb leverans. /D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress