30 september 2010

A DAY LIKE THIS

ALLMÄNT









Det där vi hade tänkt göra, det  jag hintade om förrut, tyvärr gick det inte vägen (det blev pannkaka av allt så jag tar det en annan gång i stället). Vi fick i alla fall en mysig lunch med mannen i våra liv, alltså lillens pappa tillika min man. Jag slängde på mig mina värsta bootcuts i dag, vaknade upp och kände att det var dags, va tycker ni? Ni får en bättre dagens senare i kväll....

en dag på stan som denna bar lillen såklart sin vintageskjorta- har blivit hans (min!) favorit

Gaymasen

Hm! Det kommer säkert fler gånger säg.



Du fick i alla fall gå på gröna mattan ;)

Mamma M

Snyggt! Känns kul efter åratal av tights/legging/jeggings (och diverse närbesläktade arter av slimmade brallor). Roligt med något 'nytt' och variation ibland:)

Sara

var kan jag få tag på likadana skor som du har?

Vet att de är acne, men säljs de fortf någonstans?

Tess : Istla.se

Jag är helt kär i dina jeans.

Trevlig helg.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress