Ojoj, kära ni vad vi har fått gjort i dag. Vi firade vårt städande (man måste ta alla tillfällen i akt) med en spontan middag på en indisk restaurang och är nu hemma igen. Jag planerar att jobba en timme men sedan blir det totalt soffhäng resten av kvällen.

Förresten, det jag egentligen ville ha sagt är att jag blev sjukt sugen på metallicnaglar igen (10år sen sist?) efter att ha sett ovan bild från topshop. Coctailringen är från samma ställe och skulle passa superbra ihop med lacket, tycker ni inte? Trevlig söndagskväll på er!

pics; topshop.com
Pyttianna

Riktigt snygg ring! ;)

Alexaandra

Nu har äntligen svaren ifrån frågestunden kommit upp på bloggen! Gå gärna in och kolla vad jag svarade på din fråga och även på alla andras! :)



Här är en direktlänk till inlägget: http://alexaandrabrunander.blogg.se/2010/october/svaren-ifran-fragestunden-forlat-for-att-dom.html#comment

Martina

Trodde ringen var från Gina, har för mig att dom har likadan! :)

Malin

Alskar ringen!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress