25 oktober 2010

NEW IN



Minns ni de där grymt snygga byxorna Frida bar på Blog Awards?
I går fann jag liknande på Zara och självklart slog jag till, perfekta till alla julfester och tillställningar tänkte jag.

Snart sticker lillen och jag ut en sväng på stan, solen är tillbaka och måste därmed njutas av!

sparkling harempants, zara
Sara

Åh vilka coola! Åh så jag önskar att vi hade Zara här i Uppsala... Får nog bli en tripp till el stockholmo snart... :-)

Anna

Dom där byxorna kan vara höstens snyggaste investering! Bra köp!

Paulina

Vilket Zara hittade du de på? Jag var inne på Kungsgatan i fredags men då fanns de inte där! Är också på jakt efter dessa :)

Avenymamma

SVAR: Zara på Kungsmässan i Kungsbacka, fanns alla storlekar när jag var där i helgen, lycka till!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress