Hemma hos mamma och pappa och myser igen men jag vill bara säga att på tåget upp fick jag en otrolig craving på rött. Något plagg bara liksom, klarrött helst. I morgon är det jag och ena syrran som sticker på loppis för leta (ja några andra klädaffärer finns det inte här)... god natt kära ni!

pic; fashionquad, åhlens, style.com

Emelie

Hej, hoppas att det är okej att jag lånar denna bild till min blogg. länk här: http://avenymamma.blogg.se/2010/may/yellowish.html#comment

Om ej, skicka en kommentar så tar jag bort den. kram!

Johanna

Jag är så impad av din lugg! Har försökt mig på en likadan ett flertal gånger, men krulltott som jag är blir det aldrig bra.. Använder du några speciella produkter, saltvattenspray eller liknande?

Marieh

Jag älskar röda detaljer. Har en klarröd sjal som jag älskar, har haft den i många år nu..Har ett par klarröda pumps också men de är mer en inredningsdetalj pga att de helt enkelt inte är gjorda att ha fötter i sig.

Sussi

Rött är fint, hade röda chinos som tyvärr blivit urtvättade. Nu är jag på jakt efter något liknande.

Här(www.tailorstore.se/chinos) kan man beställa efter egna mått och andra, lite personliga, detaljer. Tror dock det är mest anpassat för herrar.

Lady Thirty

rött kan vara så rätt :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress