12 oktober 2010

LÄSARFRÅGA

MODE


Jag fick min mors 15 år gamla knälånga oljerock
(mörkgrön med svartbruna detaljer), och jag gillar den! Men jag vågar ändå inte riktigt använda den.. Så vad tycker du om oljerockar? Och har du nåt bra förslag på vad man ska ha till - liten, tunn halsduk, eller stor och tjock osv....? Tack på förhand! //Petra

SVAR: Oljerocken är en klassiker och är den dessutom ärvd och av bra kvalitét som din verkar vara är det bara att gratulera. Jag tycker absolut att du ska våga använda den och nu vet jag ju inte riktigt vad du har för stil annars men jag skulle bära den som ovan: Oversizad halsduk, tunna strumpbyxor & snörkängor med lite grövre klack. Lycka till!

pics; Oljerock Kakadu Traders, boots All Saints, scarf & Strumpbyxor Lindex
Anna

Åh, oljerock är så fint. Letar själv efter en ganska klassisk grön lite sliten att matcha med höga smala pumps.

Lavransmonica

Great website and thanks for sharing. If you ever need to exchange links please contact me.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress