I fredags kom en leverans så nu finns Feather Chain örhänget i lager igen hos Vintageonline.se. Ni hittar det här!

Nu fortsätter söndagsmyset med syrran och mannen min, ha en fortsatt fin kväll.

örhänge, Vintageonline.se
Emelie

Så snyggt det är!!

Lina

Jätte fint örhänge! Tror du det är nickelallergisäkert?

henny

jättefint! :)

Jess

wow, hur snygga som helst!

Karin

Fint! :)

frida

Det är superfint, jag älskar mitt!!

Semra

Åh gud, guuuud vilket fint.. nu ska jag genast in och beställa det=)=)



Fin blogg förresnten!

LINA K - blivande författare!

Otroligt fin öronkedja!! =D Och snygg tröja du har också =)

SANDRA-EN BRA BLOGG!!

jättefint! :)

Kitty

Åh, häftigt värre!

a l e x a n d r a

åh, fint som fasiken ju!

Emelie Örtegren

ballt! gillar din blogg :)

Amanda

Ett grymt smycke!

Krävs det att man har två hål i örat, ett uppe och ett nere, eller fäster man det där uppe ändå?

ana

snyggt!

Anonym

ooooo vilket snyggt smycke. Sånt fint tackar man inte nej till ! ^^

Filippa - mamma till Liam

Lika fin som alltid!

Gaymasen

Vansinnigt snyggt! :)



Jag är så sugen på att köpa smycken. Vet bara inte vart. Hm.

Klara

Åh så fint!

Ellen

Skit snyggt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress