Jag har inte riktigt bestämt mig för om jag gillar eller inte
men det går inte att undvika att cargobyxan åter visar sig på modehimlen. Elin Kling bar sina (från Acne) under stockolms modevecka tidigt denna höst och de har även spottats på internationell mark. Om du är sugen på ett par så har Monki och lindex varsina fina par svarta, vad tycks?

Nu blir det lekparken med lillen, i kväll jobbar min man sent så det gäller att underhålla min söta hela dagen.

pics; vanessa jackman, Stylebykling, monkiworld, lindex
Alice

Shit vad balla! Jag gillar dem skarpt! =)

Johanna

Är också osäker på om jag gillar dem eller ej. Men de allra pösigaste känns inte så snyggt, men de som är mer figursydda är mycket snyggare. Typ de Elin Kling har på sig tycker jag mycket om för att de känns lite nyare. Tack för en inspirerande blogg!

http://madebyjohannalarsson.blogspot.com/

NININIE

De som Elin Kling har på sig är ju bara så jäla snygga!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress