15 oktober 2010

GÅRDAGENS

OUTFITS







I gårkväll drog jag på mig vargen och gick ner på stan för en middag med bästa tjejerna. Så befriande att piffa till sig lite för trevligt sällskap och mycket fnitter. Det blev dock ganska tidig hemgång för i dag blir det arbete, faktum är att jag är påväg till jobbet nu. Ha en fin fredag så ses vi lite senare och då publicerar jag vinnaren i veckans tävling!

t-shirt + shorts Vintage, boots Acne, örhänge Dior (återfunnen studentpresent) & Scull scarf Vintageonline.se



frida

Åh, du har verkligen alltid så sjukt snygga outfits!

L

Gillar ditt örhänge:)

Sanna

Använder du rouge eller har du naturligt rosiga kinder? :)

Www.alexandrastyle.se

Snyggt och såg inlägget längre ner med skull scarvsen, jäklar vad fina, ursnygga båda två!



Www.alexandrastyle.se

anna

wow snygga kläder!



Tips från mig www.frokenm.se och http://lillagroda.blogg.se/index.html



Trevlig kväll

/anna

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress