10 oktober 2010

DAGENS

OUTFITS











Nu har vi kommit till den där årstiden då det blir mycket ytterplagg på dagens, säg till när ni ledsnar... ringarna hittade jag på marknaden och det sägs att de ska balansera energierna i kroppen. Vet inte om det är något att tro på men jag gillar modellen!

kappa Monki, kängor Whyred, halsduk Accessories, torgvantar + cross örhänge (kommer snart) Vintageonline.se
albin

snyggt! :)

A.M.O.

Har samma snyggkängor och den nedersta bilden påminner mig om att jag måste sula om dom. NU! NU! NU!

Carro

Så jäkla tjusigt! Verkligen inspirerande!

Johanna

Snyggt! Du borde ha denna bild som din "profilbild" eller i den header, så sjukt snyggt foto!

mamsen

Jättefina örhängen!

Erika

Hur gör du den frisyren? Sjukt snygg! Skulle behöva lite tips på snygga frisyrer, har precis klippt lugg och har axellångt hår typ?!



Tack för en bra blogg! Kul med göteborgare som bloggar så man känner igen sig lite!

Jennilie

Wow måste jag börja med att säga, chicaste mamman i Sverige kanske?! Gillar verkligen din stil, har suttit och kikat igenom din outfitkategori. Jag tycker det här örhänget var grymt, är det okej om jag postar den översta bilden på min blogg? jag länkar såklart till dig! Kram

ifranks

LÄCKERBIT

vad gör du med ditt hår? Helt underbar frisyr!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress