14 oktober 2010

AVENYMAMMA TIPSAR

MODE



Ojoj, vilken dag i går. Konstigt det här med att komma tillbaka till jobbet efter ett år och trots att skrivbordet är det samma, kollegorna så bekanta och lunchrummet ser likadant ut så känns allt ändå annorlunda. Misstänker att förändringen ligger hos mig, med lillen i mitt liv, så är ju jag till viss del en annan person. Kul var det i alla fall och jag kan inte vänta med att ta mig an mina nya arbetsuppgifter- på Söndag börjar allvaret!

Nu har vi lite bråttom för snart får vi besök och innan dess ska jag hinna ta en dusch, tvätten hängas och lite arbete utföras. Tjing!

Psst. Det jag egentligen ville ha sagt denna morgon är att American Apparel nu har ett lockande shoppingerbjudande på deras webshop, se bilden ovan...
Neha

åh, många snygga fäger där:D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress