Å vad svårt det varit men till slut valde jag en lycklig vinnare
och det blev Louise Andersson. Motiveringen lyder:

Jag har alltid älskat att klä mig snyggt. Men sedan min älskade grabb föddes för åtta månader sen så har jag fått lov att ta det jobb som finns. Och det är på en snabbrestaurang, där man inte tjänar tillräckligt bra för att kunna unna sig sjalar. Känner mig dessutom äcklig på väg dit, och desto mer på väg hem. Skulle förmodligen använda den snygga sjalen varje dag jag jobbar för att känna mig finare och pigga upp min annars så tråkiga gå-till-jobbet-outfit.

Låt Louise motivering vara en inspiration till alla där ute som kämpar på i livet för era familjers skull, ni är grymma. Och Louise- You´ve got Mail!! Eftersom det var så uppskattat så kommer jag självklart annordna en tävling till snart med något annat fint pris så håll utkik.

vann du inte denna gång så finns scarfen att köpa här för er som cravar....
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress