6 november 2010

WELCOME YOU

ALLMÄNT



Jag pausar i lantlivet här ute och passar på att hälsa alla nya läsare välkomna. Det är mycket avenymamma nu på blogg.se och det tackar jag för. Nu- tillbaka till totalslappandet i goda vänners lag och myset framför brasan!

Ps. I morgon har jag planerat in en fotosession, nytt ska upp på Vintageonline och tidigare i dag spanade jag in en bra location att plåta på. Förhoppningsvis får ni se resultatet inom kort.

blogg.se tipsar om avenymamma.se
Ellen - ellastankar.blogg.se

Hej Jennifer! Är en ny läsare som precis lagt till dig pa bloglovin, sa jag kommer tillbaka :) Har kikat in nagon gang tidigare, via Spajder, men numera är jag ocksa rätt intresserad av mode och du har en grym stil. Sa nu kommer jag vilja läsa mer :)



Ha en fin lördagkväll!

ida

gilla din blogg!

amanda

kænner mig stolt iom jag føljt dig från børjan ;P Ælskar din blogg!!

Elin.

Verkligen din blogg med bra inspiration och bra ordval, till skillnad från fjortisjävlarna som bara laddar upp bilder på deras bröst och skriver om finfina fyllor. Du är en bra förebild. Fortsätt så kära du, och du kommer att nå långt!

Erika(jyringen)

grattis till att du blev veckans blogg(i know jag är sent ute men bättre sent än aldrig! :P)

mk

Helloo!:D



Har frågestund på min blogg:) http://marinakourkis.blogg.se/2010/november/frage-stund-passa-pa.html#comment

Va med och fråga något!:)

Ingrid

härligt med uppmärksamhet! det förtjänar du och din blogg :)

Jella

Vilken härlig blogg! Rolig läsning och inspirerande.. Kommer absolut fortsätta kika in här=)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress