I går klickade jag hem ett plagg från All Saints
som jag varit ute efter ett tag och nu väntar jag med spänning på mitt paket. Ett nytt plagg som kommit in och som jag vill ha men som jag tror kräver att jag provar ut storleken först är dessa, ser perfekta ut. Nu håller vi alla tummarna för att jag kommer i väg till London innan jul, eller hur? Tack.

Nu sticker jag till jobbet men kolla in runt lunch så får ni tävlingen serverad!

Pic; Allsaints.com
lady thirty

himla snygga!

lucke

Vad roligt att du blev veckans blogg på blog.se's hemsida :D KRAM

MIRABELLE

jag tycker inte ens att folk borde lägga upp bilder på sånna där tjejer, folk sänker bara sitt självförtroende och tittar på henne och inte på byxorna

Ingrid

Hej! Jag måste bara säga att din blogg verkligen inspirerar!! Blev alldeles glad när jag hittade den idag :) jag bor också i Göteborg och har stora drömmar att jobba inom mode på något sätt. har du tips? måste man utbilda sig? Du jobbar som inköpare va? på vilket företag? hur ska jag gå tillväga? finns det chanser i Göteborg att jobba med mode?



Blir evigt tacksam om du ville tipsa mig lite :)



Kram Ingrid

Hemmakatten

Kul att du är veckans blogg! Grattis! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress