Vissa dagar vill man bara dra något stort över huvudet och i dag kan vara en sådan dag. Tror dock att jag redan är på god väg att ändra humöret, om inte annat så tänker jag på ett roligt möte som stundar och sedan helgen som kommer. Äntligen kommer det bära av till familjen igen och så lite utgång på det. Hur ser er helg ut?

hood egen design, ring Star Vintageonline.se
Pyttianna

För mig b´lir det till att starta helgen med en afterwork och sen rullar det på med städ, plocka upp adventsmyset och så tänkte jag bjuda till adventsfika på söndag. Mysigt nu när det blir advent tycker jag! ;)



Kram

Ingrid

du passar så bra i de där! jag får inte till dem riktigt haha..



är det rosa eller röda löppar du har? :)

Vanilla

Mysig! Jag känner också för att dra något över huvudet idag, har nämligen blivit sjuk!



Ha en bra kväll!

Kramar

stina

Du är en riktigt härlig inspirationskälla för mig. Jag älskar sättet du matchar olika material och färger på. Ringen du köpte från Marc Jacobs för ett tag sen, var fick du tag i den? Jag har tänkt på den sen dess, när jag såg ditt inlägg. Det måste betyda något :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress