I Samarbete med Synoptik har jag fått möjligheten att tävla ut ett par glasögonbågar + glas (värde 1798kr) från deras nya kollektion med Gina Tricot till en lycklig vinnare. Det ändå du behöver göra är att titta på youtubeklippet ovan och sedan berätta, i kommentarsfältet, vilken båge som är just din favorit och varför. Lycka till!

Ps. Mina favoriter är style Doris i sköldpaddsfärgen, kanske jag borde skaffa mig ett par nya glas jag med?

Tävlingen pågår t.o.m midnatt Torsdag den 4/11 och vinnaren presenteras på bloggen fredagmorgon. Glöm ej uppge mailadress så jag kan kontakta dig om du vinner!
Moa

Allt bra?

Elsa

Jag skulle gärna vilja ha Doris i svart!



Puss puss<3

anna

herregud, jag som behöver nya brillor!

Min favorit är helt klart Sharon. Anledningen är dess stilrena formning som passar väl till pass både på jobbet och på fritiden.



Kram

已知 Mohammed☆ Al-debis™

Hej, det är fototävling på gång i min blogg.

Vill du vara med. Det är ganska rolig tävling.

Klicka på länken för att komma direkt till inlägget (tävlingen) http://mohammedialdebis.blogg.se/2010/november/fototavling.html#comment



Lycka till, Hoppas du är med, skulle bli kul då<3

Julia

Jag tycker bäst om Doris i svart:), grymt snygga!<3

Ann-katrin

Jag skulle verkligen behöva ett par nya glasögon. I en optikers termer kallas jag halvblind, ser väldigt dåligt. I mina nuvarande glasögon sitter jag och kisar när jag tittar på tv, när jag kör bil måste jag ha linser. Med en dotter på snart 8 månader så har nya glasögon inte varit prio ett just ekonomiskt men i behov är jag verkligen. Jag tycker grace bågen i transperant hade passat mig bra. Kul tävling=) kram

TOVE GUSTAFSSON

Jag gillar Sharon (den sista Sharon bågen) mycket! :)

Honi

Cameron i svart! Jag har haft glasögon sedan 2004 och har haft samma glasögon. Jag gjorde misstaget att köpa mig ett par väldigt neutrala brillor som funkar men som absolut inte är snygga. När man som mig behöver ha brillor hela dagen i skolan och mestadelen av tiden annars så vill man ju gärna ha ett par som man känner sig snygg i också! Cameronbrillorna är markerade men inte överarbetade och skulle därför rama in mitt ansikte väldigt bra!

Moa - Leos mamma

Går gärna med i min dagens blogg och missa inte tävlingarna i menyn! =)

Anna

Hej,

Min favorit är Doris som jag skulle vilja vinna i färgen svart. Jag har länge varit ute efter en liknande modell, men har dragit på det då jag är student. Gillar att modellen är enkel och vass på samma gång.

Mvh Anna

Idah Yngvesson

Jag är en student som har behövt nya glasögon länge, men får inte tummen ur och har inte ekonomin till att punga ut med både synundersökning, glas och bågar just nu.

Jag blev helt kär i de svarta KIM2 som har lite roligt, somrigt mönster på sidorna som piffar upp i höstrusket, men ändå är stilrent svarta och passar till allt! Jag hade blivit överlycklig om jag vann och fick chansen att skaffa glasögon med rätt styrka! :)

Frieda

Jag älskar Doris i den bruna färgen. Jag tror att jag skulle känna mig tuffare i en sådan båge. Jag har en ganska "snällt" utseende. Det är en klassisk modell som passar till de flesta stilar och ansiktsformer.

Andrea

Måste hålla med om att favoriten är Doris sköldpaddsfärgade glajjor. Modellen känns både klassisk och modern, funkar till det allt och passar mig bäst då jag är ljus och inte alls passar i för mörka bågar. Känns inte som en modell man tröttnar på.

Kajsa

Jag skulle bli världens gladaste om ett par svarta Doris hamnade hos mig. Jag tycker modellen är lagom cool men ändå en klassiker, den perfekta kombon!



Vivi

Bästa tävling! Mina ögon har fått bära linser, dag och natt, då min lilla dotter har gjort sönder två par glasögon för mig. Suck! Som tvåbarnsmor skulle det vara otroligt bekvämt att få ha en möjlighet att variera sig. Jag skulle älska att få bära de coola Grace i svart, som ett vackert smycke helt enkelt. [email protected]

Emma

Jag står mellan Doris och Grace, båda var jätte fina! Jag gillar plastbågar och om jag måååste välja 1 får det bli... Doris! Jag skulle vilja ha dom i någon brun nyans och skulle bära dom när jag vill känna mig lite extra cool i min totalt Ocoola kropp (Bebis nr 2 i december). :)

Amanda

Mina favoriter är Doris i svart utförande. Jag tycker de är snyggast eftersom de går lite åt "wayfarerhållet" men är betydligt mjukare i modellen, vilket skulle passa mig väldigt bra! Så nu håller jag alla mina tummar! :)



Tack för en superblogg!

Lisen

Snygga bågar:)! Skulle vara super med ett par helt vanliga svarta enkla Cameron att varva med, då jag har ett par guldfärgade pilotbågar. Svarta enkla bågar funkar i alla lägen, därför tycker jag att Cameron bågen var snyggast. Man ska ju trots allt ha dom alla dagar i veckan i något år.

Tack.

Lina

Mina favoriter är Jane i den rödrosa färgen för att de helt enkelt skulle sätta lite skön färg på vardagen!

Amelie

Grace i transparant utförande hade vart supersnyggt ihop med mina väldigt blå ögon.. Vill inte gömma mej bakom stora mörka glasögon längre! Jag vill synas!

Amelie

Glömde min mejladress!!

HANNA

Svarta Grace är sååå snygga! Älskar att de är lite pilotaktiga! Om jag hade dem kanske jag skulle börja använda glasögon "på riktigt", vilket jag verkligen behöver! :)

Erika

då jag nyss fyllt 37 år och börjar närma mig 40 har jag märkt att jag sträcker ut armarna för att läsa... dags att gå till optikern kanske!? ;o)

jag har precis klippt lugg i mitt mörkbruna hår och tror jag skulle vara skitsnygg i Grace i genomskinlig plast :o)

/Erika

emmeli

Jane, med färgen svart skulle passa mig bäst! Tycker dom är snygga och tror de kommer passa min ansiktsform bäst :)



Pyttianna

Jag tycker den sista i Jane var snyggast och den tror jag skulle sitta perfekt på mig. :)



Kram kram.

Anna

2009 vann jag ett par solglasögon från synsam, men av någon anldening skickades de aldrig :( Så jag testar lyckan igen, eller olyckan eftersom jag normalt aldrig vinner och när jag väl gjorde det fick jag inget.



Jag tyckte att bågen Doris i svart är fantastiskt snygg (har även varit och provat den, suktat men inte kunnat slå till). Är universitetesstudent och älskar den lite "nördiga" looken, som jag tycker fungerar såväl till vardags sittande i en föreläsningssal som till lite festligare tillfällen. Tyvärr har jag även en students plånbok (aka är pank)och kommer så ha de närmaste åren (plus att det kommer bli mammapenning under en period också). Så om jag skulle kunna vinna detta par skulle jag bli fullkomligt överlycklig!



Johanna

Jag är en studerande tjej som för några sisådär 6 år sen var tvungen att skaffa glasögon. De jag har nu är snart 3 år gamla, och jag har verkligen inte råd att köpa ett par nya åt mig själv. Under många många år har jag blivit mobbad i skolan, och mitt självförtroende har varit i botten. Nu är jag på väg upp igen, och en stor del i det är att känna sig bekväm med sig själv, jag måste själv tycka jag är fin. Därför skulle det betyda jättemycket om jag skulle vinna ett par glasögon!

Jag tyckte mest om modellen Cameron i den svart/lila varianten. Jag har fullkomligt fastnat för den formen på glas, och själva bågen var väldigt snygg!!

Jag sklle bli överlycklig om jag vann, och jag skulle komma ännu en bit på vägen för att få må bra och trivas med mig själv!

Ellinor

Här kommer den inte helt ovanliga snyfthistorien; är fattig student med tafflig syn (glasögon prioriteras inte när man lever på pengar från csn). Men jag tror att ett par svarta Doris skulle sitta som en smäck på min nos. Har länge letat efter de perfekta svarta bågarna och jag tror att Doris lever upp till mina höga krav.

Anneli.

Oj, vad jag skulle behöva nya glajjor (fick sämre syn när jag var gravid, hmpf). Sköldpaddsfärgade Jane tror jag skulle vara snyggast på lilla mig. Klassiska brillor som passar både på jobbet och annars. Perfekta helt enkelt. Och med den skrala föräldraledighetskassan vore det verkligen super vinna.



/anli.

Emine

Jag skulle väldigt gärna vilja ha Kim2 i svart, vart hos optikern idag men kunde inte beställa nya bågar då det var så dyrt! Mina nuvarande tråkiga har jag haft sen 2006 :(

Malin

Åh ett par Sharon i guld skulle vara underbart! Jag behöver verkligen att par brillor men har ännu inte kunnat hitta några som passar till ett rimligt pris. Är fattig student som är halvblind och ett rent hot på vägarna utan glasögon, så för din egen säkerhet, låt mig vinna!

Jessica

Ett par mörka Grace skulle sitta snyggt på mitt face :)

Johanna

Grace, genomskinliga eller svarta. Totally fab, just like me! ;-)

Vanessa

Svarta Kim2 är ju to die for! Har inte skaffat nya glasögon på 9 år och med skral mammapenning är det liksom inte direkt aktuellt nu heller så det här hade varit aptrevligt...

a l e x a n d r a

Grymt! Modell sharon var sjukt snygga!

Jag behöver inte glasögon (tror jag, längesedan jag kollade haha) men ett par sharon med vanliga glas utan styrka för mig dårå till en skön vardagsstil med slarvigt uppsatt hår är finfint. Vem har sagt att man behöver ha synfel för att använda dösnygga glasögon? :)

Hanna

Ginger i någon av de vitmelerade färgerna är klockrena, fungerar både på business-möten och till cocktailklänningen! Klassisk stil med en liten edge!

Sandra

Jag är i stort behov av ett par nya glasögon! Min optiker tycker att jag ska använda glasögon mer, för att på så vis vila mina stackars ögon från de "djävulska" linserna. Nu är det tyvärr så att jag inte alls trivs i de glasögon som jag har nu och sparar pengar till ett par nya. Som fattig student skulle jag inte tacka nej till ett par Doris i sköldpaddsfärgen!

Matilda - Nu med Bebis i magen ♥

Jag tycker att modellen Doris i svart skulle passa mej alldeles utmärkt.



Varför? Jo för att jag vill ha glasögon som sticker ut lite i mängden. Och med Doris på nosen blir det definitivt så.



...Plus att ett par svarta bågar kommer matcha nya barnvagnen på ett magnifikt sätt ;)....

Erika

GINGER i gråskala. Påminner om mina nuvarande från stenåldern, fast i modernare snitt. Give mee :)

Emma

Jag älskar dom guld-gula Gretaglasögonen! Dom hade passat mig perfekt, både till vardags och fest. Håller en tumme!

Marli

Jag skulle bli super lycklig om jag fick äran att bära ett par svarta Doris. Dom utstrålar attityd och sjävlsäkerhet....och jaa, villken kvinna skulle inte behöva en dos av detta?!! Kärlek vid första ögonkastet.



Tack för en underbar/inspirerande blogg!!

Elin

Mina favoriter är Grace, de svarta! De är mina favoriter då de skulle vara precis vad som behövs för att piffa upp den annars så tråkiga jag! Det är inte en direkt vanlig modell man annars har som glasögon, vilket genast gör hela du lite roligare! Dessa kommer att få mig att känna mig fin även de tristaste dagarna. Har man gått som jag i samma tråkiga och halvtrasiga glasögon i över fyra år så är detta precis vad som behövs för en upp-piffning!

Tess

Ett par transparenta Grace skulle vara kanon att vinna! Jag har haft svarta bågar nu ett tag så det skulle bli en skön kontrast. Fast det är klart... Ett par nya glas, vilka som helst, skulle sitta fint då min ettåring lyckats vränga till mina till oigenkännlighet. Så det blir just nu bara linser vilket inte mina ögon gillar...



[email protected]

Fanny B

De sköldpaddsfärgade doris-glasögonen föll mig precis i smaken!

Jag har redan ett par glasögon, men jag vill variera. Olika glasögon passar ju till olika outfitts :) Doris var stilren och enkel, som jag! :)

Feli

Grace i svart. Absolut favorit tillsammans med Doris men vinner då dom känns som om dom inte är lika vanliga och så är dom juh sjukt snygga. :-D

Lina

Vilka läckra! Mina favvisar blev "Grace" i genomskinligt. Att få bära upp sådana i vinter hade vatt nått :)

Denise

- Svarta kim2 glasögonen -



och nu till varför!



Jag pluggar till att få ett körkort. Alla pengarna går åt till detta och att plugga utan glasögon är som att självmant vilja ha migrän och huvudvärk. Och att vara astigmatisk på köpet gör att jag lätt ser dubbelt. Så det blir dubbelt så mycket för mig att läsa. Du hör själv hur det låter. ;P



Att vara mamma och utstå höga ljud, tvingas titta på ett flertal disneyfilmer och barnprogram bidrar också till synproblem och huvudvärk.



Hjälp mig slippa huvudvärken, migränen och låt mig få se min son på nära håll... och alla hans tecknade filmer. ;)

Marie

ROSA DORIS! Har haft kassa ögon i 15 år och har alltid använt linser men nu har mina ögonlock av någon oförklarlig anledning gett upp. Detta innebär att jag allt som oftast måste ha glasögon vilket känns sådär. Ett par rosa Doris skulle helt klart göra dessa gråa dagar mycket roligare!

Hemmakatten

Jag skulle gärna vilja vinna ett par Ginger i svart (eller sköldpadd) för att se bättre och se bättre ut :) Ginger står för snygg modern retrodesign med ett tydligt uttryck som lyfter både ansikte och outfit. Pricken över i helt enkelt!

Karin

DORIS de rosa!! jag är en nybliven glasögonorm efter graviditeten och har letat rike runt efter ett par snygt rosa bågar.. You would make my day helt enkelt!

Kristin

Mina favvisar är Jane i svart! :) nu hålls det hårt i alla tummar och tår jag har, då ett par nya glasögon har behövts ganska länge, men jag inte har lyckats/hunnit ta tag i det.

Sofia

Aah vilken toppen tavling! Du inspirerar som alltid! Jag haller med dig om att Doris ar helt klart lackra.. Jag onskar Doris i svart!

Varfor just jag ska vinna... Jo jag skaffade nya glasogon for ett tagsen, tyckte just da att dom var moderna, men har i USA ar allt lite sma omodernt redan nar det kommer hit.. Flyttar tillbaka till Goteborg i december, sa dessa glasogon skulle absolut sitta fint och ur ett modeperspektiv ar jag absolut i behov av dom. Doris skulle ge mig sjalvkanslan nar jag springer runt pa arbetsintervjuer nar jag nu borjar mitt nya liv!

Tack for daglig inspiration! :)



Kram Sofia

Tina

Ginger i svart! Supercool!

solveig jansson

Jag gillar Kim2 bäst och tror jag passar i dom oxå-Behöver göra en ny syntest.Det var länge sen sist.Man vill ju kunna se sina nära och kära et tag till.

lollo

jag är en klassiker, doris är en klassiker.

klassiker älskar varandra o så är det med det.



ps.älskar din blogg!

Jenny

Jag gillar dom svarta Sharon så snygga!! Precis såna jag har letat efter!

ida somfan.

mina favoriter är också doris i sköldpaddsfärgen! de är så himlans fina på ett klassiskt men ändå modernt sätt. och jag skulle bli så himlahimla glad om jag vann eftersom jag ser så jäkla dåligt, men inte haft råd att köpa några glasögon. det är inte lätt att vara studerande!

Emilia

Jag älskar de svarta Dorisbågarna! Lättmatchade och klassiskt snygga!

Ellen

De blåa Sharon-brillorna var ju bara för snygga! Stilrena var dem och coolt med pilotmodell. Snyggt dessutom att det var blått på insidan av bågen :)

Jenny

Oooofh! Åååh Doris i svart skulle sitta som en smäck på min näsa. Är en "halvblind" höggravid (det va BF 30 okt, men han vill nog gräddas lite till) 35-åring som BORDE använda glajer lite oftare men är så in vassen trött på min gamla från början av 2000-talet. Alltså ligger dom "bortglömda" långt ner i nån låda.

Tack för din insperarande blogg. Har satt sprätt på en o annan krona efter tips här hos dig. :)

Må gott.



Mvh



Jenny

Filippa - mamma till Liam

Jag hade gärna burit Ginger i brunt/rött! En perfekt uppiffare för trötta dagar med en busig kille! :)



Kram

Flickan från landet

Jag har för dålig syn för att uppfylla min dröm om att bli pilot. Med synfelet +8 finns det liksom ingen chans! Men att få bära ett par svarta Sharon skulle vara som en liten dröm! puss

Helena

Det fanns otroligt många fina men min absoluta favorit är Sharon. I svart.



Jag gillar sånt som sticker ut lite och med ett par såna glasögon kan man ha en enklare klädsel men fortfarande sticka ut! Jag gillar att glasögonen kan göra en hel outfit, vilket jag tror att dessa kan även fast de är i svart :) Passar till vardags och finare tillfällen!

rebecca

Jag älskar Sharon glasögonen, de sista. De verkligen utstrålar något speciellt och jag tror att jag skulle känna mig speciell med dem på mig. Samtidigt som de skulle ge mig en bra självkänsla!

Anna

Jag hade gärna burit "Jane" (i svart) det är en frän men ändå en båge som passar vid alla tillfällen.. Vardag till fest. Den bågen är fast den är tuff, ändå ganska naturlig, en båge som nog kommer "passa" modet flera år framöver..tror jag.

emma

min favorit är dom svarta grace! :) Tycker att glasögonen kan piffa upp både en enkel vardagsoutfit eller hotta upp looken en partykväll.

Hoppas jag vinner och jag kommer hålla tummarna hårt!



Mvh Emma

Erika

Jag tyckte att den sista modellen i Sharon serien var snyggast. Den buna kopparfärgen känns mjuk och varm. Jag tror den bågen kommer passa bra både till vardags och fest.

♥ Tjugo och gravid ♥

Åh vilken bra tävling, är i stort behov av glasögon, men det är inte alltid ekonomin räcker till om man snart ska få en liten bebis.



Skulle vilja ha doris i svart eller rosa (vinner jag är det upp till dig att välja eller lotta färg så blir det en överraskning!) Kunde inte bestämma mig då båda var otroligt fina och nog passar väldigt bra till en retrolook som jag älskar, även om jag inte klär mig så i dagsläget så är det ju en väldigt bra start!

Anna B

Provade de svarta Doris igen (har skrivit tidigare) och blev ännu mer kär. Om jag skulle vinna dem skulle jag kunna starta en blogg bara för att kunna visa upp dem skrattar Och de skulle göra sig så himla bra till den pälsväst från vintageonline.se som jag önskat mig (fyller år snart). Täbker mig stuprörsjeans, svarta kängor, grön parka, svart pälsväst och så glasögonen som pricken över i (en prick som gör att jag kan se ordentligt igen) :)



Tack för en toppenbra blogg. Sagt det förut, säger det igen - du är alltid så himla snygg och inspirerande!



Jessica

Jag tycker Doris glasögonen var väldigt snygga!! However.. tror jag Grace bågarna passar bättre för en småbarns mamma. För de verkar ha en bra passform över näsan och sitter nog väldigt bra på. Det behövs ju verkligen när man får jaga en busig 14-månaders kille ;)Sedan är de ju väldigt coola också. Min cool-faktor behöver verkligen höjas. :)

Sandra aka Mumin

Som jag har letat efter ett par snygga glasögon i pilotmodell och där i filmen fanns dom, Sharon i silver/blå kommer bli perfekt till min nya frisyr och till att förbättra mitt självförtroende ytterligare. :)

För känner man sig snygg så blir man de.

/Sandra

Vicky

Grace, de transparenta! Helt klart! Jag har gått o dragit mig för att köpa nya glasögon (mina är 6 år gamla,ser sådär i dom ;) ) men nu kanske man har tur o vinner ett par, schysst som julklapp till en själv liksom :)

Vicky

Glömde ange min mail i inlägget ovan här är den :)

Linda

hejsan jag är gärna med och skulle vilja vinna "Doris i färgen svart" det är en liten sorglig historia när jag var 4 fick jag glasögon och slutade använda dem när jag var 12 för att jag kände mig ful i glasögon och nu kan jag knappt se något och behöver glasögon igen. Du skulle bara ana hur glad jag skulle bli om jag kände mig söt i mina glasögon :) Kramar från mig

Linda

Greta (svarta) eftersom de är vanliga, väldigt orginella bågar. :) Passar många ansikten! :)

Sofi

Med glasögonen Doris på näsan, kommer jag ta världen med storm. Ty det är en modell som passar de flesta ansiktens form. Med rätt styrka i glas och modell retro, då kommer jag äntligen kunna läsa texten i metro. Passar både till vardags och fest, dessa glasögonen är allt annat än modest. Doris och jag blir trogna följeslagare, när jag kommer se igen behöver jag ingen ledsagare.

Cecca

Jag blev kär på riktigt i dom rosa doris bågarna, så fantastiska! Dom skulle passa mig och min stil perfekt. Detaljer i rosa är det snyggaste som finns. Love them! Jag är självklart med och tävlar! Kram

Kajsa

Jag gillar dom bruna doris bågarna! Dom är lite nördiga, men inte för mycket. Fast att dom är nördiga så kommer man ändå se stencool ut!

Louise

Eftersom lillasystern min stjäl min glasögon,står jag nu utan med mina linser som enda räddare så ett par bruna Sharonbågar skulle sitta fint på näsan!

Ann-Lee

Jag gillar dom halvtransparenta sharon glasögonen..

Jag själv har haft samma glasögon snart i 2 år. Snart så går mina glasögon sönder. Och jag är student så pengarna går liksom inte till just glasögon nu för tillfället. Och glasögonen kommer att funka i vardagen och på fester. dom e helt stilrena och super coola.

maya

coolt! Det visste faktiskt inte jag, bågarna var riktigt fina. det e synd att jag inte passar i glasögon =(

Emma

grace i svart, pilotbrillorna. har alltid gillat sånna! men har förtu nu hittat sånna som solisar som passar. och nu hade jag velat ha matchande som vanliga brillor oxå :D älskar hela pilot stilen :)

Karin

Ginger känns som min modell!! :-D

I blå eller röda toner..

Mina glasögon har fått en del stryk på jobbet och av mina barn så dom mår inte så bra längre å sitter inge skönt, bara halkar ner..

Så ja e verkligen i behov av nya glasögon!!

Å Synsam e min favvo glasögonbutik ;-)

caroline

Men hur ska man kunna välja, alla va ju skitnsygga! Men jag har i alla fall bestämt mig för modellen "Jane" i svart.

Jag bor i Oslo o har inte kunnat skaffa några nya glasögon här för det är alldeles för dyrt, känner att jag lika gärna kan fixa ett par när jag är hemma o hälsar på istället. Det här gör att jag har samma briller nu som jag skaffade när jag va 18 för fem år sedan. Så nu när jag va hemma för ca en månad sen så hittade jag ett par superfina som passade mig perfekt men jag hade inte tid till att beställa o fixa för jag va bara hemma över en helg. Modellen Jane påminner om dom, ser nästan exakt likadan ut faktiskt. Därför skulle jag vilja ha den modellen :) kram

Sara Brodde

Hej!

Jag har alltid hört att jag har perfekt syn men tack vare en syn undersökning blev det tydligt att jag behöver glasögon!

Jag älskar att kunna tillföra ansiktet med färg, form och skapa en härlig identitet!

Därför vet jag att de retro-inspirerande brillorna, Doris hade gjort mig gladeligen inspirerad!

Rebecka

Hej!



Till att börja med vill jag berömma dig för en bra och inspirerande blogg!



Jag vill gärna ha bågen Doris i brunt. Anledningen till detta är att mina nuvarande bågar knappt hänger samman längre och än värre är att de inte heller fyller sin funktion längre, styrkan har blivit för svag men jag ger mig varken tid eller pengar att köpa nya. Vilket ger ett ganska varierat resultat i min vardag kan resultera i ganska knäppa situationer som att jag hamnar på fel buss eller hälsar på personer som jag inte känner. Ganska komiskt i sig men det hade varit ännu roligare att se bra ut i dubbel bemärkelse. I Doris-bågarna hade jag nämligen känt mig sjukt cool!

Alexandra

de svarta doris är ju rikigt snygga! är väldigt gärna med och tävlar om dem! :)

Carro

Jag älskar modellen doris! Mina nuvarande glasögon är alldeles för svaga, det är dax att skaffa nya. men med en studentekonomi så är det inte så lätt. Så jag skulle inte tacka nej till ett par doris i svart!

Linda A

Jag önskar mig de svarta Doris brillorna! Har ett bra tag sökt ett par klassiska med svart båge - dessa skulle vara perfekta till mig :)

Sly

Jag dog lite grann för modellen - Sharon (guld)!



Då jag jobbar på ett kontor sittandes framför datorn (ca. 9h/dagligen) har jag märkt att min syn börjat falla. Jag behöver något snygg feminint, sticker ut, passar min ansiktform men det viktigaste speglar min personlighet. Det är väldigt svårt att vara sig "själv" bland x-antal medarbetare. MEN/SÅ med dessa glasögon kommer jag stand out! Och fasiken vad de skricker mig! Åh hoppas hoppas!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress