Jag är alltid ute efter de perfekta blå jeansen. Just nu missbrukar jag mina 99kroners jeans från Hm ni vet men kanske skulle dessa kunna bli ett par nya favoriter? Nu- lunch!

jeans, Monki
Ninni

Skitsnygga! De skulle passa dig perfekt! ;)

Humle

Så fina! :D

Sandra K

Din blogg är verkligen superbra inspiration! Du skulle inte kunna tipsa om vad du använde för mamma-kläder när du var gravid? Tycker det är svårt att hitta något som känns fint.

/Sandra

Linda

Snygga byxor :)

Elin

älskar dom jeansen från hm, men vill också ha nya favoriter!

Emelie Örtegren

Det är alltid lika svårt att hitta nya jeans :/ Vet att bikbok ska få in nya modeller snart som verkar lovande. :)

Louise

Åh jag skulle verkligen behöva köpa på mig massa jeans. Dom här var snygga

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress