18 november 2010

SPOTTED: THE GOOD GIFT

MODE



Narciso Rodriguez designar för Lindex igen och denna gången går 20% till bröstcancerforskningen. En fin julklapp till någon du håller av tycker jag. Själv planerar jag att eventuellt köpa mig en egen i stället så jag är säker på att jag får tag på en, finns i webshopen redan nu ju!

Nu sticker lillen och jag till kontoret, see you later!

t-shirt, Lindex

rock n roll mamma

den är söt! du kommer säkert passa bra i den=)

Linn

20% till o med går till bröstcancerforskningen :) Jättefin!

Matilda - Nu med Bebis i magen ♥

haha hej linn är du också här =)



Precis som Linn påpekade så går 20 % till forskningen..

Ragnarirene

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress