Snälla om ni inte redan sett den, klicka er in på Hm och kolla in Lanvin-filmen
, så grym pressidé. För mig växer kollektionen ju mer jag ser av den, vi får se var jag står i mina känslor den 23 November då samarbetet kommer till butik. Vilka är era favoriter?

Nu sticker jag till jobbet- tidiga dagar är mitt nya jag- tjing!

pics; carolins mode, ni hittar fler bilder här
tess

men hjälp! superfina skapelser! :D

Jessica Limont

Jag totalälskar din lugg! Har bestämt mig för att klippa lugg, men vet inte vilken typ av lugg jag ska ha.. Har du lust och tid får du gärna kika in på in sida och kolla på mina bilder och säga vad du tror jag skulle passa i, även färgmässigt!



Tusen tack! :)

NINNIE

SSsssnyyggt!!

Sara

Jag tycker det mesta ser fint ut på bild, men nog inget jag skulle trivas i... Och det är ju ändå lite dyrare, så det känns inte riktgt värt pengarna heller. Tycker jag då. :-)

Ingrid

haha attans, jag skulle med göra ett inlägg med de bilderna :P kanske gör det ändå! alla har ju olika favvisar med!



hihi jag kom på en sak. skulle det inte vara kul att dra ihop nån slags bloggträff för oss göteborgsbloggare nån gång? :)

anna

Imponerar inte! Hittade kanske 2-3 plagg som var ok.

Brukar faktiskt aldrig falla för H&M samarbetena.

linnea.

jag gillar verkligen filmen men jag måste bara säga en sak.. det storblommiga tyget på en av klänningarna påminner väldigt mycket om Lisa Bengtssons mönster "Baronessa".. eller?

Hanna - mamma till ღNeoღ

älskar den översta rosa/korall ^^

aisha

Hej där! Riktigt fin blogg.

Skulle du kunna spana in min?

Kram

Hémorroïde

Snyggt, hade hört talas om det men inte sett exempel.

Sara

RIKTIGT SNYGGA KLÄNNINGAR!

Ida we

Alltså, jag tycker det var väldigt lite som var snyggt... men gillar halsbandet och den röda klänningen :)

Ebba

Jag ÄLSKAR den gula klänningen!(:

Sonja

Jag Älskar Hm.. väldig snyggt! Har Precis öppnat en ny blogg film...ta en titt och skicka vidare till dina vänner.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress