24 november 2010

RIGHT NOW

ALLMÄNT





Just nu pågår något som mest liknar julafton hemma hos oss.
Pepparkakorna står nygräddade på spisen och paketöppning sker på hallgolvet. Tänk vad mycket vi hunnit med i dag när halva dagen blev föräldraledighet... trots att jag egentligen behöver vara på jobbet njöt jag av lillens sällskap nu när det blev som så. Ni kanske ser vad som är i det ena paketet... nu kan snön komma!

dagen som inte riktigt blev som tänkt men supermysig för det
Ann-Charlotte

Moon boots:):) Har inte riktigt vågat mig på det. Eller är det till lillkillen?

Hemmakatten

Gott med pepparkakor. Och mysigt att baka tillsammans med de små (om nu lillkillen fick vara med och kavla deg på ett hörn). Tänkte göra det med mina syskonbarn nästa gång jag träffar dem. De har "beställt" krokodiler och spindelmannen. Hoppas jag får till det! ;)

Maria

Hej!

Kommer ihåg att du tipsade om en underbar sida med bröllopsklänningar för lääääänge sen? Men kan inte komma ihåg adressen.... hjäälp?!!



Tack :)

kajsa

åh, vad gott med pepparkakor!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress