5 november 2010

ONE HAPPY WINNER!

MODE



God morgon! Som alltid så har ni varit många som tävlat med grymt bra motiveringar
men jag har till slut lyckats kora en vinnare av glasögonbågarna+ glasen (värde 1798kr) från Synoptiks nya kollektion med Gina Tricot. Den tursamma är ingen mindre än.....

....Sofi Bygde. Hennes motivering, som till min förtjusning rimmar, lyder:

Med glasögonen Doris på näsan, kommer jag ta världen med storm. Ty det är en modell som passar de flesta ansiktens form. Med rätt styrka i glas och modell retro, då kommer jag äntligen kunna läsa texten i metro. Passar både till vardags och fest, dessa glasögonen är allt annat än modest. Doris och jag blir trogna följeslagare, när jag kommer se igen behöver jag ingen ledsagare.
Grattis- Du har mail!

håll utkik- det kommer fler tävlingar inom kort för ytterligare chanser till fina priser
Moa - Leos mamma

Grattis till henne! Jätte bra text! =)



Var gärna med i min dagens blogg och missa inte de underbara tävlingarna i menyn! =)

Ingrid

vad proffsigt att rimma sig till vinsten! coolt :)

Vivi

Värdig vinnare, helt klart!! Grattis!!

Susanne

Grym motivering, gillar att den rimmar!

Lona- bli med i dagens blogg eller anmäl någon annan :)

skit bra motivering där! gillart! :)

Ida we

Vilken snygg bild! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress