11 november 2010

KNITTED SILVER FUSION





I dag var jag en sådan där jobbig kund som smygfotade i provrummet. Jag ville ju vara lite förutseende och visa er min outfit för i morgon!

silvertröja HM Trend (ny), skull scarf Vintageonline.se
Ann-Charlotte

Snygg tröja!!!

NINNIE

ååh va bra! jag har letat efter en silver tröja!! :) tycker bara att det finns guld överallt!!

Kerstin

Ååh, den var väldigt fin!!!

Kram

veronica

jag bara älskar din frisyr. supersnyggt!!!

Paulina

VA? Finns tröjan ute i butik nu? Åh, vad glad jag blir! Vart köpte du din och fanns det många kvar? Måste rusa ner imorgoN!

Paulina

Snälla, svara ang. tröja! :D Var nere på stan innan idag och den fanns inte? Var det längesen du köpte din?

Avenymamma

SVAR: Jag köpte min i förra veckan, i Nordstanbutiken. Dock ramlade jag bara över en som hängde fel så kanske var det den sista. Hoppas du hittar den!

Johanna

Hej Avenyn mamma. Har hittat din underbara tröja i storlek 34, men har egentligen 36. Skulle det funka eller är den lite i storleken?

Kram, tack för en fin blogg.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress