Nu åker vi mot Stockholm igen för en kväll ute,  Oskar Linnros spelar på Berns och det vill vi inte missa. Lillen stannar hos sin mormor och morfar över natten och det är lite pirrigt, för mig alltså, men det ska bli så kul. Tjing!

va gör ni i kväll?
Sara

Hoppas det blir en trevlig kväll! :)

NINNIE

Fasen va trevligt det lät då! :)

Själv blir det myskväll i soffan, men i morrn dansar jag mina lurviga på min vän Matildas 25 års fest :)

Vanilla

Låter som en riktigt bra kväll! :-) Jag är förkyld, så det blir hemmakväll och Idol för min del! :-)



Ha en bra helg!

Kram

dear diary

ett gott skratt förlänger livet, right? jag hoppas att jag kan förlänga ditt liv med några minuter genom att få dig att besöka min sida :)



http://deardiaryconfessions.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress