23 november 2010

BETTER THAN BEST

MODE







Jag hann dit i morse, så himla kul! Jag som inte hade höga förväntningar innan blev grymt överraskad av hur fint allt var. Tygerna känns gedigna och skrädderiet riktigt bra, helt klart att HM har tagit fram en väldigt välarbetat kollektion tillsammans med den världkända designern Lanvin. Det jag inte fick med mig hem står högst upp på min önskelista inför jul nu; -Snälla tomten, jag gör så gott jag kan....

ni kommer garanterat få se mina nya favoriter på snart...
Karin

Så snygga! Själv hängde jag på webbshoppen utan restultat:(

Anna B

Har betsällt hem t-shirten. Hoppas att jag kommer trivas i den.



Får vi se bild på dem idag kanske? Vore kul :)

NINNIE

Spännande! :)

Ingrid

men din jäkel haha! jag fick inte tag på nåt :( men det kanske kommer påfyllning?



en fråga, vilket företag är du inköpare på? :) vilka huvudkontor ligger i göteborg?



kramar

Ellen - ellastankar.blogg.se

Ah jag gillade verkligen deras t-shirts!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress