Om du för en stund ledsnar på att dressa ditt barn i pyjamaser
med pigviner och andra djur på så kan det bli svårt att hitta något i utbyte. Mitt tips är att titta på långkalsonger och vanliga t-shirts. Jag hittade superfina set på Hm häromdagen så nu har lillen lite att välja på när girafferna (jag lovar- så söt på) är smutsiga.

God förmiddag förresten, hoppas ni får en fin dag. Själv ska jag försöka jobba på för i kväll ska svärmor firas med middag och mys på stan!

fungerar som pyjamas, från HM
Mamma M

Snyggt! Det kan bli lite mycket med alla mönster. Jag gillar iofs mönster och en knasiga färger, men vissa som t.ex. HM's Snobben, Hello Kitty och Nalle Puh går fetbort. Som tur är så börjar det komma lite mer variation:)

carina

Ja, man blir lite less på alla tryck ibland! Jag gillar mest lugna och harmoniska färger på vår tös. Jag tror små barn blir lugnare av det!

Ingrid

vad smart! och säkert grymt skönt på för små sprattliga ben :)

Sara

Ja, vi kör lite lika här. Mjuka urtvättade leggings får ofta agera pyjamasbyxor. Av någon anledning så har vi visst fler pyjamaströjor. Hur nu det kan komma sig då man oftast köper allt i set...

Sophie

Fint tips.

Måste få fråga. Du har skrivit nån gång att din lilla kille är stor. Nu vet jag inte om du bara har skrivit så - men tänkte kika vad han drar för st? Min son är stor - redan 71,5 cm & 7mån. Hur länge har du kunnat haft 80-86 på din son? Tack på för hand Sophie



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress