30 maj 2010

TONIGHT

ALLMÄNT



Stor sak kan te sig liten för många men i kväll gick jag och min man ut på egen hand för första gången sedan lillen kom och för mig så kändes det mycket speciellt. Det är lustigt för hur mysigt det en var att få klä upp sig lite, sätta på sig o-ammningsbar-bh, gå till gamla favoritstället Caleo osv så kom jag ändå på oss med att sitta och prata om hur söt vår son är när han räcker ut tungan och hur mysigt det kommer bli när vi går på zoo med vår lilla familj när han blir lite större. Är det kanske det som är tjusningen med barn- att de finns där i ens (mysiga) tankar hela tiden?

ps. Jag vill poängtera att jag faktiskt kunde slappna av under kvällen och att vi skippade desserten och i stället köpte med oss glass och pucko från 7 Eleven hem var bara för svärmors skull. Absolut- så var det- jag lovar!

kjol+ring, HM Trend
Lina

Hej! Vet du vart man kan få tag på läderarmbanden från Marc Jacobs? De med en liten metallplatta på och altins inskrift? tack på förhand Lina

ml

undrade vart du tog vägen efter du blogga på aveny.se =)



hittade dig genom spiderchicks blogg och hennes blogg hitta jag av slumpen!



Kul att du blivit mamma, grattis!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress