18 mars 2010

YES

INSPIRATION









Jag anser mig själv ha en ganska definierad och personlig stil. Jag brukar oftast känna mig säker i den och har lätt för att klä mig på morgonen. Dock finns det alltid ett återkommande problem; Våren.

Varje år så gör jag misstaget att gå helt vilse i modedjungeln. Jag stressköper toppar i kulörta färger, söta små sandaler, hurtiga sneakers och andra plagg som det absolut inte är något fel på men som helt säkert INTE är min stil. Jag tror anledningen till denna fadäs helt enkelt är för att min stil är ganska höst & vinter-relaterad och jag har inte hittat något sätt att fortsätta in i våren på ett bra sätt. Tills nu då...

Weekdays Spring-lookbook får mig att andas ut. Den är precis så jag vill vara klädd i år och kommer helt klart fungera som inspiration hela denna säsong (å säkert nästa år också)!  Å ni- missa för böveln inte skorna!

Weekday ss 2010 Lookbook
Emma

Den ser riktigt bra ut. Har gluttat på den en hel del jag med! Great minds think alike! ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress