11 mars 2010

TIPS



I dag har vi varit på resande fot och jag fick liksom inte till någon outfitbild. Däremot tänkte jag tipsa om min lösning på skötväska. Jag hittade aldrig någon som jag tyckte passade vårt behov och som dessutom var snygg så i stället använder jag mig av olika tygpåsar. Lätt att variera efter humör samtidigt som den tar mycket mindre plats då den är lätt att knöla ner där det behövs, skadar ju heller inte att det är ett billigare alternativ än många andra "riktiga" skötväskor.

Mon Sac tygpåse, S. Rykiel for HM
Rövarmamman♥gravid igen

sv: Wordpress e såå bra! om du kan så försök byta ;) eller så får du helt enkelt vänta tills de släpper en app för blogg.se



hoppas du får en fin kväll söt!

Elsa

Fint och låter bra! ^^

Carro

Haha.. Precis så gör jag med =)... Blandar allt från tygpåsar från Marc Jacobs till tygpåsar jag fått med som gåvor när jag köpt tidningar.. Helt perfekt!!!

J

Bra tips! Hittar heller ingen jag gillar men kommer nog satsa på en oversizead Alexa istället :).

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress